Bianca Cheregi
Lector universitar doctor
______________________________________________________________________________________________________
Bianca-Florentina Cheregi este lector universitar doctor și coordonator al Masteratului de Brand Management și Comunicare Corporativă. Este membră a laboratorului Comunicare, Discurs, Probleme Publice (CoDiPo), afiliat Centrului de Cercetare în Comunicare, iar în anul academic 2017-2018 a fost bursier „Spiru Haret” și a obținut premiul pentru cea mai bună lucrare în Artă, media și migrație la conferința internațională The Migration Conference, (Lisbon School of Economics & Management, Lisabona, 2018) cu lucrarea ”The new diaspora” and interactive media campaigns: the case of Romanians migrating to the UK after Brexit.
Domeniile sale de interes academic includ brandingul la nivel macro (brandingul național, brandingul de oraș) și micro (brandul personal, branduri comerciale), migrația, semiotica, marketing și branding în era digitală, dar și aspecte legate de social media și comportamentul consumatorului. Ultimele publicații - carte: „Nation Branding in Post-Communist Romania. A semiotic approach” (comunicare.ro, 2018), capitole de carte: „Artificial Intelligence: The New Tool for Cyber Diplomacy. The Case of the European Union” (Bârgăoanu & Cheregi, 2021, Springer), „Romanian universities: The use of educational marketing to strenghten internationalization of higher education” (Fiț, Panțir & Cheregi, 2022, Springer), articol: „Branding Romania in the Age of Disruption. Technology as a Soft Power Instrument” (Cheregi & Bârgăoanu, 2020, Journal of Media Research).
______________________________________________________________________________________________________
Cursuri și seminarii:
- Branding through social media
- Brand Identity in Digital Contexts
- Comportamentul consumatorului
- Marketing și comunicare de brand